Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler – Sølv

(70 kundeanmeldelser)

kr. 199,00

Vil du prøve en anderledes sanseoplevelse? Lad din partner pirre og pine dig med de magnetiske kugler Magnus XL fra amerikanske Master Series – en stærkere version af den populære Magnus Mighty. Luk de to særligt kraftfulde magneter om f.eks. brystvorte, … læs mere her

Er Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler - Sølv på lager?

Køb Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler - Sølv

Varenummer (SKU): 20591
  • Navn: Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler - Sølv
  • Pris: kr. 199.00
  • Vare ID: 18310

Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler - Sølv

Sexlegetøj og lingeri: Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler - Sølv fra Master Series

Der er i alle byer folk, der har taget sexlegetøj til sig, og det gælder også her i Danmark. Når man gerne vil prøve noget nyt og samtidig være tryg, der finder mange trygheden i deres eget soveværelse fantastisk. Når man skal have valgt noget sexlegetøj, er der mange gode bud fra Master Series der har et godt ry for deres kvalitet og bl.a. leverer denne Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler - Sølv. Du behøver ikke bekymre dig for at handle sexlegetøj fra webshops, din pakke bliver selvfølgeligt pakket ind neutralt, og du undgår dermed nogle potentielle pinlige situationer.

Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler - Sølv giver fornyet liv i soveværelset

Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler - Sølv findes stadig i Top-10 eller tæt på i den eftertragtede varegruppe Fetish,Fetish Sexlegetøj,Master Series. Husk du får hele hele 365 dages returret oven i hatten når du køber din vare. Du kan roligt gøre som rigtig mange andre har gjort før dig og købe din Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler - Sølv fra den meget brugte forhandler Sinful.dk, som er den foretrukne shop blandt online shoppere. Blandt alle varerne i shoppen finder mange det de leder efter, deriblandt også denne vare. Købes der ind i online webshops er priserne mere attraktive end i butikkerne- fordi webshoppen ikke har udgifter til en fysisk butik.

Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler - Sølv - fordele ved at købe sexlegetøj online

Når du handler online, er du sikret lidt bedre rettigheder, så du på nogle områder er bedre stillet, end hvis du handler I fysiske butikker. Loven siger, du har ret til at returnere dine varer indenfor 14 dage. når produkterne er købt online, der er endda shops, der vælger at give mere og forlænger din returret til mere end de 14 dage. Derudover har du et meget større udvalg, som gør det let at sammenligne priser, i de mange webshops der er på det danske marked. Din sammenligning kan du rent faktisk lave super hurtigt, det er bare lige at finde de shop, der sælger din vare. Mange har allerede fundet glæde ved at købe online og slippe for, at være underlagt butikkernes åbningstider. Når du har købt dine varer, sendes de til din adresse, hvis du ikke har valgt at få dem sendt hen til dit arbejde, du skal bare huske at vælge den rigtige adresse. Webshops har ikke en kø som i butikker eller supermarkeder det er slut med dårlig køkultur og vrissende mennesker, så spilder du ikke din tid på at vente på fru Hansen, der lige skal spørge om, hvad hver enkelt ting koster.

Mange leder efter den billigste Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler - Sølv på nettet, og de ender oftest ud med at finde tilbud på produktet her: Gå til shop

70 anmeldelser af Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler – Sølv

Vær den første til at anmelde “Master Series Magnus XL Magnetiske Kugler – Sølv”